نام کاربری: گذرواژه‌:
انجمن فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور تبلیغات


تعرفه تبلیغات در IT98

روزهای امتحان را با این رژیم غذایی بگذرانید

برچسب‌های کلیدی این موضوع:
کاربران در حال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
آخرین ارسال کننده: kingmax
ارسال‌ها: 1
بازدیدها: 2201
امتیاز دهید
 
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در گوگل محبوب کنید
انجمن فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور


روزهای امتحان را با این رژیم غذایی بگذرانید

کاربر فعال
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۱
رشته: مهندسی فناوری اطلاعات
ترم: تموم شد :)
دانشگاه: pnu
اعتبار: 10
ارسال‌ها: 183
وضعیت : آفلاین
جنسیت: پسر
سپاس ها 156
سپاس شده 195 بار در 158 ارسال
ارسال: #1
ایجاد شده در تاریخ: ۷-۳-۱۳۹۳ ۱۲:۴۷ عصر
<img align="left" src="http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/6/2292323_942.jpg" />به
گزارش گروه خواندنی های باشگاه
خبرنگاران،
باید گفت این روزها بسیاری از نوجوانان از کم اشتهایی و دردهای
زودهنگام رنج می برند که بخش اعظمی از این بیماری ها به علت خوردن فست فود و غذاهای
نا مناسب در بدنشان ایجاد می کنند.

این رورها با همه این مشکلات فصل
امتحانات نیز فرا رسیده و زمان آن است که تغییراتی در رژیم غذایی ایجاد کنید. در
ادامه بهترین رژیم غذایی که می توان در این دوران استفاده کرد را آورده
ایم.

** صبحانه عالی

اولین
نکته برای هر نوجوانی نحوه آغاز روز است. صبحانه کامل می تواند ذهن و مغز را تا
انتهای شب فعال نگه دارد همچنین دیگر دردهای عضلانی نیز به سراغ آن ها نخواهد
آمد.در این مواقع خوردن میزان زیادی از غلات و میوه ها در هنگام صبحانه برای روزهای
امتحان توصیه شده است.

دقت داشته باشید که شربت ها یا حتی آبمیوه های طبیعی
جزو انواع میوه بشمار نمی روند و بهتر است دقیقا از خود میوه تازه استفاده
شود.
همچنین خوردن پنیر را کمی کاهش دهید و به جای آن از مکمل های سبوس دار
استفاده کنید.

** باقی وعده ها


در حد امکان در کنار هر غذایی از سبزی ها استفاده کنید چرا که خوردن
سبزی به هضم غذا کمک کرده و آن را آسان تر می کند. سبزی ها همچنین بیشتر بدن را
شارژ می کنند تا دیرتر خسته شوید. البته در این مورد دقت داشته باشید که از سبزی
های کنسرو شده یا مانده استفاده نکنید و تا حد امکان سبزی های مصرفی تازه بخورید.
استفاده از کربوهیدرات ها نیز برای زمان امتحانات توصیه می شود.

** میان وعده ها

در این روزها میان وعده
ها را فراموش نکنید چرا که به اندازه غذای اصلی می توانند مفید باشند. استفاده از
میان وعده هایی ماننده میوه های تازه یا حتی یک لقمه نان و کره یا به مقدار کمی
پنیر و گردو می تواند میزان قند خون را کنترل کرده و از بیحال شدن یا عدم تمرکز شما
جلوگیری کند. استفاده از آجیل هایی مانند بادام زمینی و بادام نیز بسیار مفید باشد.


** نان و روغن

دو عنصر
دیگر در سلامت بدن نان و روغنی است که مصرف می کنید. برای روزهای امتحانی نان های
سبوس دار می تواند مفید باشد. استفاده از نان هایی مانند بربری یا سنگک را فراموش
نکنید همچنین نان هایی مانند باگت و لواش را به طور کلی از سبد غذایی خارج کنید. در
مورد روغن نیز دقت داشته باشید که استفاده از روغن های صنعتی خیلی برای سلامتی خوب
نیست. می توانید از روغن های حیوانی یا روغن زیتون برای طبخ غذا استفاده کنید.

امضا kingmax
نمی دانم اینجا که ایستاده ام تقدیر من است یا تقصیر من!
اما وقتی یافته هایم را با باخته هایم مقایسه میکنم،
می بینم چون خدا را یافتم هر چه باختم مهم نیست.
آموختم که تمام ماجراهای زندگی فقط قانون عشـــق بازی خدا با ماست.

یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
  سپاس شده توسط     v.i.d.a ، *..raha..* ، مهدی دستخوش
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:

شبکه‌های اجتماعی درباره ما لینک‌های مهم ابزار
انجمن فناوري اطلاعات دانشگاه پيام‌نور در سال 1389 با هدف رشد و ارتقاي علمي دانشجويان آغاز بکار کرد. در IT98 شما قادرید از کاملترین و بروزترین آرشیو نمونه‌سوالات، جزوات، حل تمرینات، گزارش آزمایشگاه، گزارش کارآموزی، پروژه، مقالات و پایان‌نامه استفاده کنید. IT98.ir با عنوان بزرگترین انجمن دانشجویی رشته کامپیوتر دانشگاه پیام‌نور شناخته میشود.
Copyright (c) 2010-2017 it98.iR, all rights reserved
Template designed by : Mehdi Dastkhosh , Powered by MyBB
صفحه اصلی جستجو بازیهای آنلاین لیست اعضا